FAQZarezerwuj wizytę
12.04.2018
Kamila Kępińska;; Departament Marketingu i PR;

Przemysław Orłowski w #BeInObiektywnie

Pomysł standaryzacji i zwiększenia dostępności informacji o produkcie jest jak najbardziej słuszny. Pytanie tylko, czy klienta nie przytłoczy rosnący stos dokumentacji – tłumaczył w kwietniowym odcinku #BeInObiektywnie Przemysław Orłowski, Dyrektor Departamentu Produktów w Open Life.

 

W programie Przemysław Orłowski rozmawiał z prowadzącym mec. Piotrem Czublunem o najnowszych regulacjach rynkowych, w tym przede wszystkim o rozporządzeniu PRIIPs, które weszło w życie z początkiem roku. Rozporządzenie wprowadziło jednolity standard formułowania informacji dla inwestorów indywidualnych, który ma ułatwić im zrozumienie i porównywanie produktów zbiorowego inwestowania i ubezpieczeniowych produktów inwestycyjnych. Tym standardem stały się tzw. KID-y – Key Information Documents, które klient dostaje do wglądu przez przystąpieniem do umowy ubezpieczenia.

 

Zapraszamy do oglądania!

https://www.youtube.com/watch?v=_UVr-GcgPbo