FAQZarezerwuj wizytę
Używamy niezbędnych plików cookies, aby nasza strona funkcjonowała poprawnie. Opcjonalne analityczne/statystyczne pliki cookies wykorzystamy wyłącznie w momencie, kiedy się na to zgodzisz i je włączysz za pomocą tego narzędzia. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies i sposobach zarządzania nimi znajduje się w Polityce prywatności Open Life TU Życie S.A.
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookies zapewniają podstawowe funkcje, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność i wyświetlanie strony. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to mieć wpływ na funkcjonowanie strony. Zamknij
20.06.2023

Nowe funkcjonalności w Serwisie internetowym

Szanowni Państwo, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów oraz mając na uwadze wzrost zainteresowania zdalnymi kanałami komunikacji w sektorze finansowym, chcielibyśmy przedstawić nowe rozwiązania w Serwisie internetowym Open Life oraz zaprezentować najważniejsze informacje o Formularzu elektronicznym, który jest kolejnym kanałem zdalnej obsługi ubezpieczeń w ofercie Open Life.

 

Serwis internetowy – nowe funkcjonalności

Wprowadziliśmy istotne z punktu widzenia Klientów zmiany w sposobie aktywowania dostępu do Serwisu Internetowego. Teraz Klient może samodzielnie aktywować dostęp do swojego Serwisu internetowego z użyciem usługi mojeID bez konieczności kontaktu z Dystrybutorem lub Open Life.

Proces logowania do Serwisu internetowego jest prostszy i szybszy. Nowa funkcjonalność z użyciem usługi mojeID, daje możliwość logowania do Serwisu Internetowego bez konieczności wpisywania danych do logowania (niezależnie pozostanie dostępna opcja zalogowania się przy pomocy loginu i hasła).

Od teraz dzięki usprawnieniom w Serwisie internetowym, Klienci mają możliwość złożenia dyspozycji wykupu całkowitego oraz częściowego dla których wymagana będzie autoryzacja z użyciem usługi mojeID.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa zmieniliśmy sposób autoryzacji dyspozycji wypłaty z tytułu dożycia – od teraz wymagana jest autoryzacja dyspozycji z użyciem usługi mojeID (dotychczas autoryzacja wykonywana była z wykorzystaniem kodu autoryzacyjnego wysyłanego na numer telefonu komórkowego Klienta).

W ramach dotychczasowych dyspozycji możliwych do złożenia w Serwisie internetowym wprowadziliśmy, do wyboru przez Klienta, drugą opcję autoryzacji dyspozycji poza kodem autoryzacyjnym wysyłanym na numer telefonu komórkowego Klienta, tj. z użyciem usługi mojeID.

 

Nowość dla Klienta Open Life – Formularz elektroniczny

Open Life stale dopasowuje się do potrzeb Klienta i niezmiennie dąży do podnoszenia jakości obsługi, dlatego przygotowaliśmy kolejne narzędzie jakim jest Formularz elektroniczny, dzięki któremu Klient będzie mógł z dowolnego urządzenia, w każdym miejscu z dostępem do Internetu złożyć dyspozycję wykupu całkowitego lub częściowego oraz wypłaty z tytułu dożycia (dla ubezpieczeń z Ubezpieczeniowym Funduszem Kapitałowym).

Aby skorzystać z formularza elektronicznego wystarczy wejść w zakładkę „Zaloguj się” na stronie www.openlife.pl.

Z Formularza elektronicznego może skorzystać zarówno osoba posiadająca dostęp do Serwisu internetowego jak i osoba, która nie ma aktywnego dostępu do Serwisu internetowego, przy czym musi być to osoba posiadająca ubezpieczenie w Open Life.

Ważne! W celu złożenie dyspozycji za pośrednictwem Formularza elektronicznego należy dokonać autoryzacji swojej tożsamości z użyciem usługi mojeID.

Warto dodać, że wprowadzone zmiany zwiększają dostępność oraz bezpieczeństwo świadczonych usług.

 

MojeID to bezpieczne narzędzie zdalnego uwierzytelnienia dostarczane przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Jest to usługa pozwalająca na potwierdzanie tożsamości online bez konieczności przedstawiania dokumentu tożsamości. Dzięki usłudze mojeID Klienci Open Life mogą zdalnie składać dyspozycje dotąd dostępne jedynie poprzez bezpośredni kontakt z Towarzystwem Ubezpieczeń oraz nadawać online dostęp do Serwisu internetowego.

Aktualną listę dostawców znajdziesz na stronie mojeID.

 

 Dokumenty do pobrania