FAQZarezerwuj wizytę
29.10.2024

Aktualizowanie danych w ubezpieczeniach

Szanowni Klienci,
przypominamy o konieczności aktualizowania swoich danych osobowych.

Obowiązek ten dotyczy wszelkich danych podawanych przy zawarciu umowy ubezpieczenia, a w szczególności informacji o:

  • nowym adresie zamieszkania, w którym należy podać (o ile występuje): nazwę ulicy, nr domu i mieszkania, kod, miejscowość, gminę, powiat oraz województwo,
  • nazwę Urzędu Skarbowego zgodnego z adresem zamieszkania,
  • adresie do korespondencji,
  • adresie e-mail,
  • numerze telefonu czy
  • numerze rachunku bankowego.

Ułatwi to realizację obowiązków wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

 

W związku ze zmianą w przepisach dotyczących zysków kapitałowych tzw. Podatku Belki, aktualne dane będą niezbędne do wystawienia informacji podatkowej w postaci PIT8C.