29.10.2024
Aktualizowanie danych w ubezpieczeniach
Szanowni Klienci,
przypominamy o konieczności aktualizowania swoich danych osobowych.
Obowiązek ten dotyczy wszelkich danych podawanych przy zawarciu umowy ubezpieczenia, a w szczególności informacji o:
- nowym adresie zamieszkania, w którym należy podać (o ile występuje): nazwę ulicy, nr domu i mieszkania, kod, miejscowość, gminę, powiat oraz województwo,
- nazwę Urzędu Skarbowego zgodnego z adresem zamieszkania,
- adresie do korespondencji,
- adresie e-mail,
- numerze telefonu czy
- numerze rachunku bankowego.
Ułatwi to realizację obowiązków wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
W związku ze zmianą w przepisach dotyczących zysków kapitałowych tzw. Podatku Belki, aktualne dane będą niezbędne do wystawienia informacji podatkowej w postaci PIT8C.