Aktualności
Komunikat dla Klientów - pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich
Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. przywiązuje dużą wagę do informacji kierowanych przez Klientów w zakresie oferowanych produktów, świadczonych usług oraz jakości obsługi.
Zgłoszone sygnały stanowią dla Towarzystwa Ubezpieczeń inspirację do doskonalenia oferty produktowej i obszaru funkcjonowania.
W ramach otwartego dialogu z naszymi Klientami prowadzimy również działania nastawione na rozstrzyganie sporów w sposób polubowny.
Jedną z efektywnych form powyższego rozwiązania w sprawach, w których każda ze stron wyraża wolę prowadzenia rozmowy, są postępowania mediacyjne.
Naturą mediacji jest poszukiwanie satysfakcjonującego rozwiązania na drodze dobrowolnych negocjacji prowadzonych przy udziale bezstronnej i neutralnej osoby trzeciej (mediatora).
Uczestnicy mediacji rozmawiają o swoich oczekiwaniach, potrzebach i interesach, a jej zasadniczym celem jest zawarcie ugody. Kierując się dobrem i interesem naszych Klientów oraz dążąc do polubownego zakończenia sporu, Towarzystwo Ubezpieczeń szczegółowo analizuje każdy otrzymany wniosek o mediację.
Wypełniając obowiązek Ustawy z dnia 09 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich informujemy, że Towarzystwo Ubezpieczeń jest obowiązane uczestniczyć we wszczętych przez Rzecznika Finansowego pozasądowych postępowaniach w sprawie rozwiązywania sporów między klientami podmiotów rynku finansowego a tymi podmiotami.
Poniżej wskazujemy dane teleadresowe Biura Rzecznika Finansowego:
Biuro Rzecznika Finansowego
Al. Jerozolimskie 87
02-001 Warszawa
tel.+48 22 333-73-26; +48 22 333-73-27
fax +48 22 333-73-29
www.rfgov.pl
Jednocześnie informujemy, że w razie powstałego sporu pomiędzy Towarzystwem Ubezpieczeń a jego Klientem, Towarzystwo Ubezpieczeń może wyrazić zgodę na uczestnictwo w postępowaniu mediacyjnym prowadzonym przed Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego, o czym Towarzystwo Ubezpieczeń poinformuje Klienta w piśmie zawierającym odpowiedź na reklamację.
Niezależnie od powyższego Towarzystwo Ubezpieczeń wyraża zgodę na uczestnictwo w postępowaniu mediacyjnym prowadzonym przed Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego na wniosek Klienta.
Poniżej wskazujemy dane teleadresowe Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego:
Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego
Pl. Powstańców Warszawy 1 skr. poczt. 419
00-950 Warszawa
tel. +48 22 262-48-56
email: sad.polubowny@knf.gov.pl
www.knf.gov.pl/mediacje
Powyższa treść komunikatu w formacie PDF dostępna jest również w sekcji
Masz pytania?
Czekamy na naszej infolinii:
801 222 333
lub
+48 22 118 94 99
Zapraszamy w godzinach:
9:00 – 16:00 pn-pt
Wizyty osobiste w siedzibie Open Life TU Życie S.A.,
w dni robocze: 9:00 – 16:00
Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy al. “Solidarności” 171, 00-877 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000292551, posiadająca numer REGON 141186640 i numer NIP 107-00-08-220, kapitał zakładowy zarejestrowany i w całości wpłacony wynosi 95 500 000 zł.
al. “Solidarności” 171
00-877 Warszawa
Sekretariat Zarządu:
fax: +48 22 118-94-89
e-mail: info@openlife.pl
Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy al. “Solidarności” 171, 00-877 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000292551, posiadająca numer REGON 141186640 i numer NIP 107-00-08-220, kapitał zakładowy zarejestrowany i w całości wpłacony wynosi 95 500 000 zł.
al. “Solidarności” 171
00-877 Warszawa
Sekretariat Zarządu:
+48 22-270-11-11
fax: +48 22 118-94-89
e-mail: info@openlife.pl