FAQZarezerwuj wizytę
30.08.2022
Agnieszka Wardzińska; Kierownik, Departament Obsługi Klienta;

Czy wiesz, że w Open Life w grupówce obsługa posprzedażowa jest na bardzo wysokim poziomie?

Open Life posiada wieloletnie doświadczenie w Obsłudze Klientów, zarówno Ubezpieczonych, jak i Ubezpieczających.

Jesteśmy dumni z powiększającego się grona naszych Klientów. Oczywistym jest, że nowi Klienci są bardzo ważni. Pamiętamy jednak, że dbanie o dotychczasowych Klientów jest równie istotne.

Nie zaprzestajemy naszych starań w kontaktach z Klientem wraz z finalizacją prac związanych z zawarciem Umowy ubezpieczenia. Doceniamy znaczenie tzw. „obsługi posprzedażowej”. Dlatego wysoki poziom obsługi w trakcie trwania okresu ubezpieczenia jest dla nas priorytetem.

Aktualnie Open Life obsługuje kilkuset Partnerów Biznesowych i wiele tysięcy osób ubezpieczonych. Robimy wszystko, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Partnerów Biznesowych.

Poniżej przedstawiamy bardzo mocne strony naszego Towarzystwa Ubezpieczeń w zakresie obsługi.

APLIKACJA do obsługi ubezpieczeń w zakładzie pracy

  • Każdemu Klientowi udostępniamy nasze aplikacje do obsługi ubezpieczeń. Dzięki naszym aplikacjom obsługa ubezpieczeń jest szybka i prosta.
  • Aplikacja GOL2 służy do obsługi ubezpieczeń dla osób wskazanych przez Ubezpieczającego.
  • Dzięki GOL2 osoba obsługująca jest w pełni samodzielna w obsłudze ubezpieczeń, nie jest zależna od TU.
  • Osoba obsługująca w dowolnej chwili może zarejestrować i wydrukować Deklaracje zgody, złożyć i wydrukować Dyspozycje, pobrać Certyfikaty, sprawdzić saldo Polisy oraz rozliczyć miesiąc.
  • Zapraszamy do kontaktu z Managerami ds. Sprzedaży w celu dokładniejszego poznania wszystkich funkcjonalności tej aplikacji nawet jeszcze przed pierwszym wdrożeniem grupówki w Open Life

APLIKACJA do zdalnego przystępowania do ubezpieczenia i zmian rocznicowych

  • Aplikacja DOL służy do wypełnienia i zarejestrowania e-deklaracji.
  • Każdy pracownik i jego członkowie rodziny mogą samodzielnie wypełnić deklaracje w formie elektronicznej, bez wydruków i przesyłania dokumentów do zakładu pracy oraz TU.
  • Aplikacja umożliwia także zdalne składanie oświadczeń rocznicowych
    w przypadku zmiany Warunków Ubezpieczenia.
  • Zastosowane rozwiązanie pozwala na szybką i prostą obsługę przystąpień do ubezpieczenia, brak konieczności osobistego składania Deklaracji zgody przez każdego pracownika (szczególnie ważne dla firm z wieloma oddziałami) oraz zmniejsza zakres czynności do wykonania przez osobę obsługującą w zakładzie pracy.

Indywidualny OPIEKUN POLISY wskazywany dla każdej Polisy

Przedstawialiśmy Państwu dwie aplikacje obsługowe Open Life: DOL i GOL2. Należy jednak podkreślić, iż nasza obsługa posprzedażowa to nie tylko system ale również nieocenieni specjaliści. Każdy Klient jest „zaopiekowany”  – ma zapewnione wsparcie Indywidualnego Opiekuna Polisy.

  • Nasz Zespół Obsługi ubezpieczeń chętnie wspomaga Osoby obsługujące zarówno w kwestiach związanych z systemem, jak również w innych czynnościach obsługowych. Dlatego też, już na samym początku współpracy, wysyłamy do Osób obsługujących informację o naszym pracowniku pełniącym rolę Opiekuna Polisy.
  • Opiekun wspomaga Osoby obsługujące w obsłudze Polisy w GOL2, odpowiada na pytania otrzymywane drogą e-mailową (skrzynka imienna i skrzynka operacyjna) i telefoniczną.
  • Prowadzi szkolenia z obsługi naszych aplikacji. Do każdej, choćby najmniejszej polisy przydzielany jest Opiekun Polisy.

Bieżąca KOMUNIKACJA

Dobra komunikacja jest ważnym elementem w każdej sferze życia. Nie może jej zabraknąć w procesie obsługi ubezpieczeń grupowych w Open Life.

Wprowadziliśmy szereg automatycznych komunikatów informujących i przypominających dla osoby obsługującej, aby pomóc jej w wykonywaniu czynności związanych z obsługą ubezpieczeń.

Reagujemy na zgłoszenia od osób obsługujących i dostosowujemy komunikację i działanie aplikacji, aby w jak największym stopniu wesprzeć obsługę po stronie zakładu pracy i upraszczać lub eliminować zbędne czynności.