Opinie ekspertów
Czy wiesz, że w Open Life w grupówce obsługa posprzedażowa jest na bardzo wysokim poziomie?
Open Life posiada wieloletnie doświadczenie w Obsłudze Klientów, zarówno Ubezpieczonych, jak i Ubezpieczających.
Jesteśmy dumni z powiększającego się grona naszych Klientów. Oczywistym jest, że nowi Klienci są bardzo ważni. Pamiętamy jednak, że dbanie o dotychczasowych Klientów jest równie istotne.
Nie zaprzestajemy naszych starań w kontaktach z Klientem wraz z finalizacją prac związanych z zawarciem Umowy ubezpieczenia. Doceniamy znaczenie tzw. „obsługi posprzedażowej”. Dlatego wysoki poziom obsługi w trakcie trwania okresu ubezpieczenia jest dla nas priorytetem.
Aktualnie Open Life obsługuje kilkuset Partnerów Biznesowych i wiele tysięcy osób ubezpieczonych. Robimy wszystko, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Partnerów Biznesowych.
Poniżej przedstawiamy bardzo mocne strony naszego Towarzystwa Ubezpieczeń w zakresie obsługi.
APLIKACJA do obsługi ubezpieczeń w zakładzie pracy
- Każdemu Klientowi udostępniamy nasze aplikacje do obsługi ubezpieczeń. Dzięki naszym aplikacjom obsługa ubezpieczeń jest szybka i prosta.
- Aplikacja GOL2 służy do obsługi ubezpieczeń dla osób wskazanych przez Ubezpieczającego.
- Dzięki GOL2 osoba obsługująca jest w pełni samodzielna w obsłudze ubezpieczeń, nie jest zależna od TU.
- Osoba obsługująca w dowolnej chwili może zarejestrować i wydrukować Deklaracje zgody, złożyć i wydrukować Dyspozycje, pobrać Certyfikaty, sprawdzić saldo Polisy oraz rozliczyć miesiąc.
- Zapraszamy do kontaktu z Managerami ds. Sprzedaży w celu dokładniejszego poznania wszystkich funkcjonalności tej aplikacji nawet jeszcze przed pierwszym wdrożeniem grupówki w Open Life
APLIKACJA do zdalnego przystępowania do ubezpieczenia i zmian rocznicowych
- Aplikacja DOL służy do wypełnienia i zarejestrowania e-deklaracji.
- Każdy pracownik i jego członkowie rodziny mogą samodzielnie wypełnić deklaracje w formie elektronicznej, bez wydruków i przesyłania dokumentów do zakładu pracy oraz TU.
- Aplikacja umożliwia także zdalne składanie oświadczeń rocznicowych
w przypadku zmiany Warunków Ubezpieczenia. - Zastosowane rozwiązanie pozwala na szybką i prostą obsługę przystąpień do ubezpieczenia, brak konieczności osobistego składania Deklaracji zgody przez każdego pracownika (szczególnie ważne dla firm z wieloma oddziałami) oraz zmniejsza zakres czynności do wykonania przez osobę obsługującą w zakładzie pracy.
Indywidualny OPIEKUN POLISY wskazywany dla każdej Polisy
Przedstawialiśmy Państwu dwie aplikacje obsługowe Open Life: DOL i GOL2. Należy jednak podkreślić, iż nasza obsługa posprzedażowa to nie tylko system ale również nieocenieni specjaliści. Każdy Klient jest „zaopiekowany” – ma zapewnione wsparcie Indywidualnego Opiekuna Polisy.
- Nasz Zespół Obsługi ubezpieczeń chętnie wspomaga Osoby obsługujące zarówno w kwestiach związanych z systemem, jak również w innych czynnościach obsługowych. Dlatego też, już na samym początku współpracy, wysyłamy do Osób obsługujących informację o naszym pracowniku pełniącym rolę Opiekuna Polisy.
- Opiekun wspomaga Osoby obsługujące w obsłudze Polisy w GOL2, odpowiada na pytania otrzymywane drogą e-mailową (skrzynka imienna i skrzynka operacyjna) i telefoniczną.
- Prowadzi szkolenia z obsługi naszych aplikacji. Do każdej, choćby najmniejszej polisy przydzielany jest Opiekun Polisy.
Bieżąca KOMUNIKACJA
Dobra komunikacja jest ważnym elementem w każdej sferze życia. Nie może jej zabraknąć w procesie obsługi ubezpieczeń grupowych w Open Life.
Wprowadziliśmy szereg automatycznych komunikatów informujących i przypominających dla osoby obsługującej, aby pomóc jej w wykonywaniu czynności związanych z obsługą ubezpieczeń.
Reagujemy na zgłoszenia od osób obsługujących i dostosowujemy komunikację i działanie aplikacji, aby w jak największym stopniu wesprzeć obsługę po stronie zakładu pracy i upraszczać lub eliminować zbędne czynności.
Masz pytania?
Czekamy na naszej infolinii:
801 222 333
lub
+48 22 118 94 99
Zapraszamy w godzinach:
9:00 – 16:00 pn-pt
Wizyty osobiste w siedzibie Open Life TU Życie S.A.,
w dni robocze: 9:00 – 16:00
Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy al. “Solidarności” 171, 00-877 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000292551, posiadająca numer REGON 141186640 i numer NIP 107-00-08-220, kapitał zakładowy zarejestrowany i w całości wpłacony wynosi 95 500 000 zł.
al. “Solidarności” 171
00-877 Warszawa
Sekretariat Zarządu:
fax: +48 22 118-94-89
e-mail: info@openlife.pl
Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy al. “Solidarności” 171, 00-877 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000292551, posiadająca numer REGON 141186640 i numer NIP 107-00-08-220, kapitał zakładowy zarejestrowany i w całości wpłacony wynosi 95 500 000 zł.
al. “Solidarności” 171
00-877 Warszawa
Sekretariat Zarządu:
+48 22-270-11-11
fax: +48 22 118-94-89
e-mail: info@openlife.pl